Romania Pitoreasca

joi, 23 februarie 2012

Giovani Becali : " Sunt mafiot pentru ca scuip"

Zilele acestea am reusit sa ii luam domnului Giovani Becali, cel mai smecher om din Univers de la" Big Bang " pana in zilele numarate ale lui Base la Cotroceni, un interviu, in care Giovani ne-a povestit, fara sa ne scuipe, de ce el este mafiot. Discursul lui il aveti redat in cele ce urmeaza :

" Eu sunt mafiot prin modul meu de a scuipa, parchez Dacia mea de la tata iau 1 milion spaga de la boschetarul parcarilor, ma duc la ospatar ii zic ca am venit sa mananc gratis ca eu sunt Giovani, nu vorbesc cu oricine ca ma fac de ras, scuip pe toata lumea, injur de mama, de tata, de unchi, pai eu sunt Giovani Becali, Smecheru, Incultu', Badaranu', Nesimtitu' intelegi? cum sa nu scuip pe oricine? cum sa n-am prestanta mea? cand cobor din metrou sau din autobuzul 14? M-a chemat Horia Varlan la el in emisiune sa gatesc, m-a chemat Brancu sa ma ia la misto si sa spun bancuri, i-am zis bai Cristi eu sunt Giovani Becali, eu nu stiu bancuri, eu nu am haz, cheama-i pe aia mai destepti ca mine, mie nu imi plac femeile, eu sunt convins ca sunt scund si urat si hai ca m-ati tinut mult cu interviul ptiuuu, ptiuuu, ptiuuuu ireati-ai dracu de jurnalisti, bagabontilor, mirositi in ultimul hal" .......


V-am pacalit la inceput cand v-am zis ca nu ne-a scuipat, e greu sa scapi nescuipat stand in fata unui asemea om, e greu cu Becali.....

2 comentarii: